degerogard

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Alexandra Lindström - 1 juli 2011 08:04

I förrgår åkte mamma och jag in till stan för att börja med flyttpackningen i lägenheten. Jag bestämde mig för att det var en onödig utgift med tanke på att jag varit där så sällan nu på sista tiden. Känns lite vemodigt, men stan var och är inget för mig! Innan vi åkte hem åt vi take out lunch med Mia, en vännina till mamma, i lägenheten, och jag sålde tv-möbeln! ;)


Igår förmiddag red Ebba och jag ut en runda. Mysigt, vi hade tur med vädret. Igår kväll hade vi världens åskoväder, och det regnar fortfarande nu. Hursomhelst, en platt näbbmus, en platt groda och en fullt levande huggorm fick vi se. Jag fick ännu en kick, denna gången av att få känna på Logis ÖKADE tölt igen. Attans vad han går om han får lite draghjälp! Han håller jämna steg med Harras galopp ;)

Hela gångartsregistret gick vi igenom, härligt när man har full tillit till sin ridkamrat och inte behöver fundera på vad hon klarar av. Utan bara veta att hon fixar det.

Logi påväg hem

Ebba och Harras

Harras tycker om att dricka ur slangen ;) 


Sedan vart det lite stallsysslor, och förmiddagen avslutade Ebba och jag med glassfika tillsammans med Carmen, Jenny och Oskar.


Jag hoppas vädret ger med sig så vi kan rida en runda med Sofie ikväll!


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards