degerogard

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Alexandra Lindström - 3 juli 2011 08:02

Igår var vi, mamma och jag, i Hovmantorp hela dagen med Trion. Började med Marknad och visning av auktionsföremål. Auktionen är på onsdag för er som kan vara intresserade.

Jag, Oskar, Ebba och Jenny. De två herrarna i bakrunden är för mig okända personer :P

Marknadsgatan
 

Efter marknaden bjöd Jenny på fika och sedan var det dags för dagens höjdpunkt. Karnevalen.

Kajsa och flickornas pappa, Johan, var med. Bilder på Johan och hans trupp får ni inga, håller bloggen censurerad från detta ;) Ledtråden lyder Mankini och Borat... Men en bild på Kajsa (som vinkar) och hennes kompis Ammi har ni här:

Deras namn var "Mini-Perelli" och dom sjöng Hero medans dom åkte förbi... :)


Oskar blev inspirerad och dansade loss till all härlig musik ;) Charmtroll!

Och så en close-up på flickorna, Ammi och Kajsa  Härligt jobbat flickor ;)  

Dagen avslutades med ett hejdundrande åskoväder.


Om ett par timmar kommer Trion och efter det beger jag mig uppåt landet till Stellan för en vecka.

Några som ska till SM?


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards