degerogard

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Alexandra Lindström - 16 augusti 2011 19:18

Idag blev det iallafall gjort. Bilen är städad och porslinet ordentligt inslaget i tidningspapper och staplat i sina lådor. Så nu kommer jag kunna njuta av ren fin bil hela vägen upp på lördag, utan att behöva oroa mig för hur det går för porslinet.

När Mirrabelle kom och höll mig sällskap blev det lite roligare.


Hästarna visade upp sig lite idag när det blev dags för deras timmar på betet.

Fv: Fjarki och Harras. 


Hovis kom bara 20 min sent igår, kors i taket! Det händer då inte ofta. Kanske kan skylla på att det var därför som bilen inte blev städad igår, han rubbade ju faktiskt hela mitt tidsschema... ;) Han gjorde ett lika bra jobb som alltid dock, och ridhästarna blev, till sin stora glädje, av med skorna för denna säsong. Vi har dom barfota under vinterhalvåret.


Alla kvällssysslor är avklarade för ikväll. Imorgon ska en av bilarna till verksta'n, kanske följer med och umgås med mormor och morfar en stund. Sen är torsdag näst på tur, kaos torsdagen...

Efter den är det fredag och Dädesjö marknad! Årets stora höjdpunkt här i byn ;) Hoppas på att få se många glada människor där! :)


/Alexandra 

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards