degerogard

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Alexandra Lindström - 17 augusti 2011 16:02

Det blev inte att jag följde med till mormor och morfar idag, utan jag blev hemma och började packa väskan inför resan till England och min älskade pluttsyster Lisa.  Allt det jag har packat än så länge är sånt som Lisa inte fick plats med när hon åkte (med två resväskor...) eller sånt som hon saknat mer än hon trodde hon skulle göra... Som pappas kofta exempelvis ;)  


Vi fastnade en stund framför Skype också Lisa och jag. Hon bakade kakor och åt lunch, medans jag hade henne som smakråd inför marknadsdansen på fredag.


Här har vi min eftermiddag:

"wehej blev jag grön nu? :D "

 

"Här är min müsli, rostade hasselnötter och..." ;)

 

Nu ska vi hur det var gasspisen fungerade nu igen...

 

Nu kom jag på det! :D

 

"Alltså honung här är typ en mix av lämpliga saker... :S "

 

Bråttas med bakplåtspappret ;)

   

"Vänta lite!"

 

Sötnöt :P

 

Smör är nyttigt!

 

Neeeeej jag smakade inte på smeten   

 

Luke ska äta lunch :)

 

Blanda, blanda

 

Röra, röra

 

Äta mer smet utan att jag ska se nåt ;)

 

Hacka chokladen...

 

In i ugnen! :D

 

Äta lunch ;)

 

Färdiga kakor :D



Vadå? Vad är det som får er att tro att jag saknar mig syster?  

Men jag får träffa henne hela nästa vecka!   


/Alexandra   

  

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards