degerogard

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Alexandra Lindström - 23 augusti 2011 11:07

I fredags var det marknad i byn, första året på länge som vi fick dåligt väder :( Duggregnade mer eller mindre hela dagen, och gångarna blev till lervälling... Men man kan inte få allt, så jag nöjer mig glatt med trevligt sällskap :D

Marknadskvällen blev inte heller som planerad, ingen förfest och ingen tjejliga på dansen för första gången på evigheter (?!) utan jag njöt av en myskväll med bara mamma, pappa och Stellan.

Lördagen var Trion i stallet och vid 15-tiden begav Stellan och jag oss uppåt landet. Här uppe är allt som vanligt, förutom att ena bilen överraskade oss med att skicka upp ena stötdämparen igenom flaket ;) Stellan hävdar att det är en bra bil som går att lappa ihop igen, jag bara tjöt av skratt :P Så nu är vi iaf på biljakt, men han vet vad han vill ha mannen så vi får se när det dyker upp...


Möblerat om har vi också gjort, blev himmlans bra tycker jag. Stellan är fortfarnade tveksam, men han vänjer sig. Ska försöka få till lite bilder så får vi se om ni håller med mig eller honom. ;)


Köpte en cam hit igår också, känns bra eftersom jag på det viset kan prata med syster även här :)


Nu ska jag ta tag i disken och plocka iordning lite allmänt, resväskan ska packas också för på torsdag bär det iväg till England för en vecka! Åker till småland imorgon bitti, lite småärenden som måste göras innan resan... Härliga tider! :D


Lukes pianouppvisning i juni 2011 vid deras senaste besök i sweden ;) :


 


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards