degerogard

Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra Lindström - 13 november 2010 19:22

Nej, nu är det minst sagt dax att uppdatera här. Massor har hänt sedan sist.


Bland annat har Dädesjö Ungdomskör, som del i Crystal Light, medverkat i en välgörenhetsgala med Lill Lindfors för UNICEF. Vi hade jätteroligt och var jättenöjda med vår prestation.

  


Arbetet med Djarfur går framåt, han är så otroligt lättlärd. Varken sadel, träns eller ryttare är några konstigheter, dock har vi inte haft bett på honom ännu. Tycker inte att det är nödvändigt ännu, plus att jag vill vara rädd om hans mun. Var ett litet tag sedan tandläkaren tog sig en titt på honom.
Både Djarfur och Ebba blir duktigare för varje gång :)

   


Vi har hunnit med att skicka min lillasyster Lisa till England, praktik och pojkvännen Luke för två veckor. Hon har nu varit hemma i ca en vecka.
Ni som har småsyskon vet att dom kan vara en pina ibland ;) Men USCH OCH FY OCH BLÄ vad man SAKNAR dom när dom inte är hemma! (och dom har packat med sig halva ens garderob...) Nej men allvarligt, inse att syskon är bland det käraste vi har! <3

   


Det har varit höstlov för de lyckligt lottade som fortfarnade är i det systemet.

Kusin Michelle var här ett par dagar och hann bland annat med en ridtur på Logi när Trion var här. Jag tror hon och Kajsa(yngsta tjejen i Trion) trivdes bra med varandras sällskap i stallet :)

   


En bio med Ebba och kusin Moa har också hunnits med. "Lyckan, kärleken och meningen med livet", Julia Roberts senaste verk. Bra, servärd men inte fantastisk.

   


På söndag är det maskeradhoppning i MHVs regi, och Ebba ska starta med Harras.

Här är ett par bilder från sista tidens hoppträning.

   


   


Halloween (och Alla helgons) har passerat, och Trion bjöd hem oss och min mosters familj på Halloweenfest. Väldigt uppskattat och väldigt trevligt! Tack för en trevlig kväll ännu en gång.

   

Barnen var glada och hungria när mumsig Taco buffé dukades fram.

Ebba hade gjort en SUPERgod guacamole.

   

Kvällens värdinna strålade i sin tjusiga lila halloweendräkt :)

   

Jag hade ett elände dagen efter med att borsta ut mitt något tuperade hår...

Men snyggt var det och mina go'a kusiner Meja och Milla är för mysiga :)


Det var de senaste månaderna i snabbversion.

Nu ska det inte bli lika lång paus här igen ;)


/Alexandra  

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards