degerogard

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Alexandra Lindström - 17 september 2012 19:39

Jag är så vansinnigt sugen på att åka utomlands. Bara lämna allt det vanliga.. Första bilden är från Aten där jag var med ungdomskören 2011. Lisa, jag och Stina (bästis sedan lågstadiet) stannade kvar tre dagar längre än de andra, och de dagarna var bara toppen. Problemet är bara att det finns så mycket och så många att sakna här hemma, om man skulle bli borta en längre tid menar jag.....


Idag har Jennie och jag varit i Alvesta en sväng. Hon hade lovat att ta hand om ett gäng katter, så dem hämtade vi idag. Jättesöta långhåriga pälstussar, så om någon är sugen på en långhårig kattunge får ni hojta till.:)
När vi kom dit ville Jennie ha frukost, så vi pickenickade i bilen. Ibland får man lyxa till det.. ;)


Nu ikväll har vi kännt av min nya häst, Liv (lite festligt att hon heter likadant som Jennies dotter Liv), i rundkorallen lite. Där hamnade hon för att hon protesterade och ville gå vart hon ville och när hon ville, när vi skulle leda dem från en hage till en annan. Intrycket hon ger kan beskrivas med ett ord: bortskämd!


/Alexandra

 

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards