degerogard

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Alexandra Lindström - 12 mars 2009 13:08

Alla hästarna under ett träd.

DJ, Dís, Stella, Logi och Fjarki.


Idag har jag sett bebisen sparka i Dís mage. Man kan inte sluta le.

Hon fäller något väldigt och hon har börjat sätta mjölk. Bebisen närmar sig med stormsteg! Och på sparkarna att dömma kommer det bli en livlig liten krabat. :)


Den extra lampan har kommit på plats i boxen, lampknappen sitter så högt att jag behöver ett spö för att nå upp till att tända/släcka den. Längddiskriminering? :P Nej, men det var den bästa placeringen för att inte hästarna skulle nå den. Och då kan inte tjejen på 1,58 nå den heller... :P

 Igår testade jag och pappa så att övervakningskameran fortfarande var intakt. Inga problem förutom att takbjälkarna stör sändaren så mottagaren här inne inte kan ta emot signalerna...  Vi får lösa det på något sätt.

Idag är pappa i full gång med att få dörren mellan stallet och klubbrummet på plats. Tidigare idag hade han och jag en liten diskussion angående vad som ska hinnas med i sommar. Jisses, vi kommer ha fullt upp! Prioritering #1 är hur som helst stalltaket.


Så mycket att se fram emot! :)


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards