degerogard

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Alexandra Lindström - 22 mars 2010 11:06

Ögon kan glittra, munnen kan le,

men sorgen i hjärtat kan ingen se.


Jörgens mor, vår kära svärmor och farmor, lämnade oss igår i stor sorg och saknad.

I minnet är du alltid med oss <3


Trots sorg och saknad gläds jag idag åt det vackra vädret och vårens antågande. Igår hittade vi snödroppar i trädgården.

  

Stella från Degerö, som väntar föl efter Vidir fra Saefelli, fäller något enormt och har redan börjat sätta juver så smått.. Spännande, spännande! Som alltid tvistas det om namn, men familjen är nu nere på ett fåtal förslag. Får se vad som passar det lilla livet när hon/han kommer. Vidir är homozygot skäck med två fuxanlag, Stella har troligen ett svart- och ett fuxanlag. Så skäck kommer det bli, frågan är svart eller fux.. 50/50% chans. Hoppas på ett svartskäck sto, gärna med bläs då jag önskar få döpa henne/honom efter min älskade Blesi från Kalvsvik.


Inridningen av Djarfur och Árdís går framåt med stormsteg.. Så lättlärda och arbetsvilliga, dessa stolta islandshästar.

  

Jag & Djarfur


Pontiacs avvänjning fortgår utan problem, och hans tid här hemma börjar räknas ner.

Lördagen den 6/3 var jag, Ebba och Jenny på massagekurs för Anna Johansson i Älmhultstrakten hos Anna Eriksson. Vi vill tacka Anna E för en trevlig dag, och Anna J för nya kunskaper. Kolla in Anna Johanssons hemsida, www.gsmassage.se.


/Alexandra


Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards