degerogard

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Alexandra Lindström - 5 februari 2011 10:28

Jag kom på att jag visst utlovat en bild efter besöket på IKEA nu sist.. Så, här är en. Kommer fler när jag har städat ;)


Idag har jag en "Bara jag dag", och jag är helt lyrisk över detta. Bara jag hela dagen, och jag gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill ;) Roligt nog ingår städ, disk och tvätt i detta... Ska även gå runt sjön och pallra mig iväg för att köpa en ny madrass till sängen och tanka bilen. Ska köra hem till gården ikväll, så slipper jag köra ut så tidigt i morgonbitti. Och så börjar ju melodifestivalen ikväll, roligare att se det med familjen tänkte jag. Svågern är på besök också, så lite extra roligt. Welcome back to Sweden Luke! Har lovat honom och Lisa lägenheten en fre-tis, så får en riktig långhelg på gården om ett par veckor :)


Och sist men inte minst, TACK PAPPA för hjälpen med allt igår! Det blev jättebra med drapperiet, slapp ljuskäglorna på väggarna i natt, och jag har börjat organisera de nya lådorna i garderoben. Tack! <3


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards