degerogard

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Alexandra Lindström - 8 februari 2013 08:21

Helgen som var hade vi Liv på besök här i Amo fre-mån, mysigt att få umgås lite intensivt nu innan jag börjar pendla till Norrköping/Kolmården för jobb igen snart. I år blir det jobb även på lovveckorna för min del, lite extra pendling och krabb men det är det värt! Min kära kollega Yvonne från förra säsongen har lovat att låna ut sitt köksgolv med en uppblåsbar madrass till mig nu första vändan så jag har nånstans att sova, det tackar jag för! :) Har ännu inte löst boende för hela säsongen, hör av er om ni skulle ha något tips, men jag räknar med att det löser sig. Det brukar det ju alltid göra på ett eller annat sätt! :)


Några bilder från helgen som var, lättsammare unge får man leta efter! Lilla snäckan <3
         


Om två veckor drar Kolmården igång för i år med sportlovsöppet, klicka på bilden för mer info :)
 
Ska bli så skoj! Åker upp redan onsdag morgon nästnästa vecka. Kom upp och hälsa på vettja! :D


Nästa helg, och hela veckan som jag ska jobba, har Pontus brandvakten (deltidsbrandman), så denna helgen ska vi umgås bara vi två. I alla fall fre-lör, söndagen har jag stallet. Så ikväll pratade vi om att åka in till Kalmar och äta, P var visst sugen på kinesiskt, och imorgon ska vi röja omkring med projekt här i lägenheten och avsluta med film- och tacoskväll. Det är planen, så får vi väl se om vi följer den... Vi är båda lite hängiga och slitna, och jag har vad som känns som en tennisboll i innerörat, så vi kanske kör på filmkväll redan från frukost... ;) Vi får se.

Och så har det varit lite födelsedagar. Farmor skulle fyllt år den 1/2 om hon levt, kusin Moa fyllde år den 2/2 och så kom min yngsta mosters 7:e barn till världen igår. En liten grabb blev det denna gång, grattis till er alla. :) Tänker på er ofta <3

/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards