degerogard

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Alexandra Lindström - 22 januari 2009 13:43


Vädret tycks inte kunna bestämma sig.. Imorse snöade det igen och marken blev alldeles vit..

Nu har nästan allt töat bort igen. Om det tvunget ska vara vinter så kan det väl vara det ordentligt? Bara under mina 18 år har vintrarna förändrats tycker jag. Jag menar, var är de meter höga snövallarna? Snöflingorna stora som pingisbollar? Veckan innan jul hade vi vårkänslor här på gården. Skrämmande måste jag säga.

Byggandet av den nya boxen har startat familjens kreativa tänkande, mängder av idéer har börjat spira. Vid middagsbordet igår bokstavligen haglade det idéer för vad man skulle kunna göra med loftet, vedboden med mera :P Sånt är alltid roligt. 

Lisa och Fjarki hade en liten mysstund innan morgonmålet idag.

Han är så härlig denna häst. Går rakt in i hjärtat på en och blir kvar.
Mamma brukar säga att hon får som sockerdricka i blodet när hon pysslar med honom :) Vi ser fram emot att ha honom hos oss länge.

Nu ska jag och Lisa ut i stallet och sysselsätta oss lite :)
/Alexandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards