degerogard

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Bildsekvensen

Av Alexandra Lindström - 28 februari 2011 21:29

Lördagens myskväll, varma mackor med kallrökt lax :) Men vi blev lite besvikna på melodifestivalens bidrag. Och de vi hejade på gick det inte så bra för. Men vi var glada ändå :)

  


Söndagsmorgonen fick hon jobba för sitt uppehälle stallpigan ;)

Hjälpa till med att mocka efter Stella och fölet, fixa vatten till hagen osv. Hela morgonrutinen skulle hinnas med innan kl 10.

  


Lagom tills vi var färdiga kom Christina, Linda och Trion och så körde vi igång NHn. Det var roligt att se vilka framsteg både Christina och Linda gjort denna gång, mycket bra :)


Jag och DJ

  


Ebba och DJ :)

  


Jag har fått en spekulant på DJ nu... Lite blandade känslor, hade börjat ställa in mig på att inte sälja. Så vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka i ämnet nu.

Tror inte riktigt att det har sjunkt in ännu, och så har jag ju aldrig träffat människan. Så hur ska jag kunna veta vad jag tycker?

Det är ju trots allt inte ett gosedjur, och han är inte vilken häst som helst i min värld. Aj, aj, aj inte lätt detta. Inte lätt alls.


Nåja. Efter NHn var det dags för Trion. Kajsa och Michelle fick dela på Logi, så roligt att se de två ihop. Inte en lugn stund ;)

  


Söta unge! <3

  


Och så får jag avsluta med att be om ursäkt. Jag glömde totalt bort att ta några kort när Michelle red. FY PÅ MIG! Förlåt Michelle :(

Jag får skylla på att Michelle är så lättlärd att man liksom blir så exalterad över att få lära henne så mycket som bara möjligt de gånger om året som hon är hos oss och rider.


/Alexandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Lindström - 25 maj 2017 07:30

    /Alexandra

Av Alexandra Lindström - 19 maj 2017 08:15

             Den 25 är det Aris tur   /Alexandra   ...

Av Alexandra Lindström - 16 april 2017 07:58

Åh, vad tiden går! Vädret har äntligen börjat stabilisera sig på plussidan, men det betyder också att mosquiton har fått börja jobba på högtryck och att vi ser fram emot promenader på betet flera gånger om dagen i jakt på de flughuvor Valdi roat sig ...

Av Alexandra Lindström - 7 februari 2017 12:29


Bröderna V växer och frodas. Det är så roligt att följa deras utveckling, och se hur de växer in i sina egna personligheter och roller i flocken. Den 17/2 blir en stor dag i grabbarnas liv. Då blir det transportfärd för första gången, och det till hä...

Av Alexandra Lindström - 27 september 2016 16:38

Poff sa det, så var den över. Bara så där. Högsommaren kom utan förvarning i maj, och hösten med samma korta varsel första september. Mina squaschplantor tog frosten redan i aug, men de kämpar sig till ett andra liv nu när Brittsommaren hälsat på. Gu...

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards