degerogard

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Alexandra Lindström - 8 september 2011 10:36

Igår blev vi  med ny bil. Många säger "Nej, inte en citroën!". Men, den uppfyller våra krav och jag är så kär jag får bli i Stellans arbetsbil, ingen idé att jag kärar ner mig totalt eftersom jag lär bli RESERVförare. :P Den kommer hem någon gång under nästa vecka, efter service och så dära.


 

För er nyfikna (kopierat från försäljningssidan):

Citroën Berlingo Skåp HDi (Diesel), 3-sitsig "Nya Karossen"
Årsmodell: 2008
Mätarställning: 6.600 mil
Färg: Gråmetallic
Karosseri: Transportbil - Skåp
Info: Avdragbar moms, Diesel, Ac, ABS bromsar, Airbag förare, CD-stereo, Dragkrok, Elhissar fram, Elspeglar, En ägare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Servostyrning, Svensksåld, Yttertemperaturmätare, Inklädnad(Väggar), Parkeringspaket, 3-sitsig, "Nya Karossen", Uttagen 20080711.



I eftermiddag kommer barnen igen, ska få upp deras namn på dörrarna till deras rum. De målade bokstäverna själva i måndags. Kläder ska in i garderoberna också. Anton vill ta med en kompis hem från skolan, men inte förens det är fint i garderoberna med bara fina och coola kläder tyckte han. Ett ganska festligt synsätt för att vara snart 7 bast tycker jag. Eventuellt ska Anton och jag skriva en önskelista ikväll också, så att Stellan kommer ihåg vad han önskar sig nu när han snart fyller år.



Nu ska jag dammsuga hela huset, försöka få till en bild på ommöbleringen av allrummet och snart är det la dags för lunch också... Tonfisksoppa med selleri blir det nog tror jag.


/Alexandra

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards