degerogard

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Alexandra Lindström - 12 september 2011 20:30

Idag var det mysdag på IKEA som gällde, förskottsfirande av Carolas födelsedag.

Åt god mat, skrattade gott och handlade fina saker. Kassen som jag lämnade varuhuset med kallas "badrummet nere, samt komplettering till barnrummen".

Jag var bara tvungen att hoppa hage! fv: pappa, Carola och jag

Pappa och jag tog oss en glass medans vi väntade på damerna som pratade med kundtjänst...

fv: pappa, Carola och mamma. 

Vi avslutade dagen med en snabb runda på Hööks också, fyndade lite "bra att ha"-saker inför hösten och köpte mig ännu ett par av mina favorit ridbyxor. :) 


Igår var Trion minus Ebba här. Kajsa och Harras tränade trav i rundkorallen, gick väldigt bra stundtals och hon testade även på tölten - på helt lång tygel. Denna underbara häst!   

Kajsa och Harras i trav.


När han släpptes ut på betet efter ridpasset bjöd han på en riktig uppvisning: 

Du vackra, du underbara.


Imorgon får vi se vad som händer. Jag skulle behöva åka in till Växjö för att ordna med lite bankpapper åt Lisa, men vi får se hur mycket vi märker av ovädret som ska dra in. Och på torsdag smiter jag uppåt landet igen.


Rösta på Ebbas bidrag i Hööks senaste tävling, jag har tagit bilden! Länk till att rösta hittar ni på hennes blogg:

http://ebbizz.bloggplatsen.se/2011/09/12/6226930-rosta-sotnowsar/


/Alexandra


Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards