degerogard

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Alexandra Lindström - 29 september 2011 11:25

Idag händer inte så mycket alls, hittills är morgonsysslorna i stallet och frukost avklarat. Hästarna var avsatta för Trion idag, men då de inte kan komma så får jag en riddag extra. Inte mig emot, blir nog en skogsrunda i det vackra vädret! :)


Logi och jag i somras:

 

Ska fixa en av grindarna till dubbelhägnet också, hade inte grindhandtag hemma så det räckte när vi byggde den. Men igår var pappa omtänksam nog att köpa med sig ett gäng hem när han ändå var i stan. :)


Ska bli roligt att få visa upp Stellans gård för mamma och pappa när de kommer upp och hälsar på nästa helg, det har hänt en del sedan jag fått något att säga till om i vad som tidigare såg ut som en "ungkarls-lya". Självklart ska vi även diskutera det kommande stallet. ;) Jag har blivit ombedd att komma upp nån dag innan de kommer, misstänker att det kanske behöver röjas lite i huset för att få det presentabelt igen, plus att det måste förberedas inför Antons barnkalas på lördagen nästa vecka, och gästrummet måste komma iordning...


Jag ska leka frisör på Lisas hund, Dixie, också. Hoppas Lisa har överseende med hur hon ser ut sen... Eller att mammas arm blir bra nog så hon kan fixa till Dixie innan Lisa kommer hem till jul. ;)


/Alexandra 

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards